torsdag 24 september 2009

vardagssvammel

Sitter och lyssnar på Freak Kitchen. Kommer ihåg första gången jag hörde dem. Det var nämligen i September 2003, när jag satt i Markos lilla stuga i mönsterås och tatuerade mig. Han drog igång skivan "Move" och jag blev rätt swept away... "Jag visste du skulle gilla det, du är ju lite knäpp du med, som musiken..." hehe. ;) Jo, men visst fan är dom bra. Men bara i lagom doser och med ganska jämna mellanrum, annars kan det liksom bli övermäktigt. Ungefär som ugnspannkaka... :) Har precis ätit en halv plåt typ, hihi.

Storälskling jobbar 8-19.30 för andra dagen på raken (BLÄ) och Lillälskling sover middag. Jag passar på att blogga lite :) Blir en hel del sittande framför datorn nu... har inte så jäkla mycket ork över till annat. Är ju i alla fall höggravid...får faktiskt påminna mig själv om det ibland när jag inte kan fatta varför jag är så jädrans trött... hehe.
Men jag har ändå varit rätt aktiv. Har bestigit ett sjukt högt berg... Diskberget i Bergavik ;)
Har promenerat med mini till konsum och köpt mjölk... har funderat på att kanske vika in tvätten.. hihi.

Nejdå, alles gott. Väntar och drömmer...

Ciao...

Inga kommentarer: