måndag 7 september 2009

Blingo!

Igår hade jag en sjukt trevlig dag. Började med en lite lätt sovmorgon (som alltid när Johan är ledig, tack babe!) Sen ringde min gamla gymnasiekompis Angelica och bekräftade att hon skulle komma på besök! Superkul. Hon kom kring lunchtid och vi hade en supermysig dag tillsammans. Umgicks, pratade massa, käkade pizza och var ute och gick. Hennes lilla son Sebastian var så söt så det var inte sant, gladare unge har jag nog knappt träffat heller. Så trygg och nöjd! klockan fem var det dags att fylla hela huset med massor av mamma-kompisar och barn och ha lite Blingoparty. Malin var här och visade upp Blingos nya kollektion ekologiska barnkläder. Shoppade loss ganska ordentligt men hade rejäla värdinnerabbatter så jag fick mycket för pengarna! Både farmor, mormor & moster handlade till mina barn med, dom kommer bli så fina! <3 Lovely day. Syrran sov över i natt så i morse skjutsade Johan henne till skolan. Hon har ju börjat gymnasiet här i Kalmar... sjukt att min lillasyster har börjat gymnasiet... time flies... !
Idag har vi inga speciella planer. Johan är ledig, underbart. Får se vad som händer och sker. :)

Inga kommentarer: