tisdag 15 september 2009

Heavy Metal is the shit

Mycket på G med bandet. Kul. Först lite negativt, sen väldigt mycket positivt. Vill inte outa så mycket ännu och egentligen är det inte några extrema saker. Men det känns väldigt väldigt roligt med musiken igen och det var länge sedan jag kände så nu. :) Heavy Metal is the shit, så är det bara.

Min lilla fina bebis i magen är också massa Rock n´Roll. Idag var vi på Mvc hela familjen och lyssnade på det lilla hjärtat som slog så fint så, mätte magen, tog lite blodtryck och Hb. Allt såg bra ut. Lite lågt HB men jag har slarvat med mina järntabletter så jag får skärpa mig på det helt enkelt.
Bebisen hade redan trängt ned med huvudet en bra bit ner i bäckenet och var bara "ruckbar" som det heter.

Dryga 6 veckor kvar nu! Iiiiiiiiiih :)

1 kommentar:

Berga sa...

Wow vad tiden har gått fort...fattar inte att hon snart är här! Så roligt!