fredag 18 september 2009

Längtan

Idag är en såndär dag då man liksom längtar så där otroligt intensivt efter bebisen i magen så man knappt står ut! Vecka 35 på onsdag... sen kan det vara allt mellan 3-7 veckor kvar innan h*n är här. Hoppas H*n tycker det är lagom att komma i vecka 38 :)
Tänker börja allt mysigt bebispyssel till veckan. Handla lite mer förnödenheter, plocka upp skötbordet, tvätta bebiskläder, göra i ordning vagnen...
Idag har jag suttit och skrivit lite på mitt förslossningsbrev. Blev ganska fåordigt... har inte så där extremt starka åsikter kring hur jag vill ha det. Mest att jag vill ha tydlig info från min BM och att jag helst vill klara mig utan EDA denna gången. var inte alls nöjd med den senast. Den tog inte som den skulle och det det känns som den mest förlängde allt i någon timme eller två...jaja, får se när man väl ligger där och hyperventilerar ;)

Inga kommentarer: