söndag 29 november 2009

Pontus, mammas skatt!





Den 26 November fyllde min fina pojke två år. Kan knappt fatta att min lilla bebis blivit en så stor och duktig kille. Världens bästa storebror och bara så jäkla skön!
Mamma älskar dig så intensivt mycket gubben!
Ska lägga upp lite bilder på min bilddagbok men bilderna finns på min systers kamera. Mina batterier dog olämpligt nog på födelsedagskalaset som för övrigt blev otroligt lyckat! Pontus fick jättemycket fint, bland annat en John Deer Traktor med släp av farmor & farfar och ett Mickikök av mormor och morfar. Av oss fick han ett bilgarage och en ursöt emil i lönneberga pyjamas. Han fick massor av annat fint också. Brandbil, böcker, filmer...Och så mumsade vi fin och smarrig tårta & goda bullar. Pontus blåste ut sitt tvårsljus tre gånger så alla fick ta kort hihi, vi hade hängt upp ballonger och stämningen var på topp :) Lillsyrran sov genom hela kalaset, hihi.

Inga kommentarer: