måndag 9 november 2009

Vecka 40+5 och Mvc kontroll

Var på Mvc idag på kontroll.
Allting ser fint ut. Bebis verkar må bra och mina värden är kalasfina.

Hjärtljud 130
Mitt bl.tryck 110/70
Vikt 70 kg (15 kg upp)
SF mått 35 cm
Bebis helt fixerad

Har haft rejält onda förvärkar idag men det finns inget som helst mönster i dom.
Känner ju att det inte är riktiga värkar men dom har verkligen tilltagit i alla fall, en del är så pass onda att man får andas igenom dom och koncentrera sig ordentligt.
Sjätte dagen över tiden idag... Om jag ska följa mina egna "föda barn mönster" så ska slemproppen lossna i natt och värkarna börja på riktigt imorgon bitti/förmiddag.
Får la se vad som händer framåt natten...

(håll tummarna...!)

2 kommentarer:

Sofie sa...

Nu ska jag börja hålla koll här! Hoppas bebis vill komma SNART! Lycka till och kram!

Maria sa...

Snacka om att vara klockren! =)
You go girl!

KRAMAR Maria