söndag 8 november 2009

Fars dag

Gjorde mysfrukost till Johan med kokta ägg, frallor, jucie och kaffe. Så fick han lite presenter och så. Mys. Sen har vi bara slappat hela förmiddagen och kollat på film. Nu är killarna ute och leker och jag sitter å lyssnar på within temptations nya akustiska album, mycket bra och väldigt överrens med min sinnesstämning just nu. Jag befinner mig nånstans emellan uppgiven, harmonisk, frustrerad, förväntansfull, spänd, lycklig, nervös, lite låg och trött. Hur går det till? haha, inte en aning... det kan nog bara någon som är inne på femte dagen över tiden i väntan på sitt andra barn förstå ;)

2 kommentarer:

Alexandra - Mami till Neville sa...

Okej, ja det är synd när man inte är nöjd.
Hoppas det inte är allt för illa :)
Kram

Emelie Lilja sa...

Nja, inte jätteilla. men ganska så illa haha. Den är liksom...trubbig i kanterna och så bubblar den upp från huden om du hajjar? man känner liksom kanterna på den jätteväl.
Ska ta tag i det och fixa till den och bygga ut den med tror jag. Är dösugen på fler tattoos! Jobbar Alec hemifrån eller i studio?