tisdag 10 november 2009

Kämpar på...

Tog en 40 min promenad och då fick jag riktigt intensiva värkar. Sen lugnade det sig lite igen...Då provade jag ett varmt bad och sen dess har det inte varit mer än 9 min emellan och som minst 4 min emellan värkarna som nu gör ruggigt ont oavsett hur långt det är emellan. Men nu har jag haft värkar i 11 timmar så jag tycker det borde hända liiiiite mer. Om fem timmar ska bebis vara ute om den ska bräcka brorsan! Det tog nämligen ca 14-16 timmar från värkstart till han låg på mitt bröst. Hoppas på en snabb slutspurt nu då ;) men det kanske är så att bebis kommer först imorgon, får se. Nu ska jag försöka vila lite, börjar bli knastrött...

2 kommentarer:

polly sa...

massa massa grattis!!!

Berga sa...

Åhh vad spännande, nu e hon kanske snart här...
Håller både fingrar och tår!