lördag 7 november 2009

Bf+5

Klockan slog nyss midnatt. Dag 5 över tiden har alltså tagit sin början...
Idag... hm.... gårdagen? Haha. Skumt...Lördagen (!) blev inte alls speciellt dum.
Pontan har varit helt underbar. Vi tog en promenad ute i hösten som idag varit ganska mild...åkte lite rutchkana och gick och småpratade :) Efter det nanade ponta. Han somnade i mitt knä helt utan protester. Sen åt vi lunch, Ponta åt som en häst och ingen (nästan) mat hamnade på golvet med avsikt ;) sen kom svärföräldrarna på en kopp kaffe och lite småprat, mysigt. Sen kom mamma & syrran så hade vi en supermysig lördagskväll. Dom har fixat allt så jag kunde bara ta det lugnt. Underbart att vara omgiven av så underbara människor! Massor av kärlek till min underbara familj! Jag har ont i princip överallt och är tröttare än jag vet inte vad men tack vare er så håller jag modet uppe. Snart kommer bebis!!! <3 Nu ska jag nana kudden!

Inga kommentarer: