onsdag 18 november 2009

Toklycka


Jissus, vad tiden går. Malva är redan 8 dagar gammal. Galet ju! Dom här dagarna hemma har varit helt otroligt underbara. Jag får nypa mig själv i armen flera gånger om dagen. Att få ha en sån här underbar familj är få förunnat banne mig. Jag är så fånigt lycklig! Johans pappadagar börjar lida mot sitt slut tyvärr...men så är det ju. Tror det kommer gå fint. Pontus är underbar mot Malva. Hon blir överöst med pussar och kramar. Ibland kommer svartsjukan fram, såklart! När Malva ammar och trötthet brukar vara utlösande faktorer. Då är det lite "dumma bebisen" och "dumma mamma" och leksaker som flyger förbi luften...men det är ju bara naturligt. Inte lätt att helt plötsligt dela med sig av mamma & pappa. Funderingarna man hade under graviditeten, om huruvida man skulle kunna älska bägge barnen lika, det kan jag svar på nu! JA! det kan man. Jag älskar mina fantastiska barn så mycket så det finns inte!!!! KÄRLEK!

1 kommentar:

Berga sa...

Underbart, vilken härlig bild o så liten hon är...sötisen o Pontus så fin i sin nya frisyr!