onsdag 27 januari 2010

Gummikaka

Hahaha, jag KAN inte baka eller laga mat. Det ÄR verkligen som jag säger...mina kärleksmums fick samma konsistens som...gummi?? Pappa var i alla fall snäll... "hm, detta var ju en... annorlunda konsistens, brukar ju va mer som sockerkaka.... detta var ju... ja, annorlunda...men det var ju gott!" haha. Fixade lite (gott) fika när Pappa var här nyssens och hämtade syster yster som varit här sen igår kväll. Hon hängde på hem efter Farfars 80-års kalas (som vi höll på att inte komma fram till för det stod en brinnande bil mitt i vägen...men det är en annan historia!) Vi har haft en mysdag med barnen. Bakat med trolldeg och käkat tacos. Fick även hjälp med att storhandla. Är inte pigg på att göra det själv med barnen och Johan jobbar sinnessjukt mycket denna veckan. Så då är det bra med en så underbart snäll och hjälpsam syster!
Nu har båda mina änglar fått besök av John Blund så jag fick lite tid här. Nice.
Sen ska jag plocka i diskmaskinen. Jaaaaa, vi har äntligen skaffat hit en diskmaskin. No more handdiskning i timmavis för oss. Lovely. Nu blir det www.tradera.se en stund ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur du är världens finaste mamma, sambo & granne. Räcker bra mkt längre än kärleksmumsen! KRAM!
/grannen

Linda sa...

Åh en till som inte är en "bullmamma", me like! Jag kan verkligen inte baka och mina bakverk är värre än gummi, jag lovar *S*