tisdag 12 januari 2010

Babysång och lite allmän förvirring ;)

Har bestämt mig för att gå på babysången i kyrkan. Jeanette, Angelica & Malin känns som säkra källor om att inget hysteriskt frälsningstjafs kommer pågå ;) Tack för engagemanget girls!
Idag fick Johan ett väldigt positivt besked som kommer ställa honom inför lite halvtuffa val. Det är spännande men det är allt jag kan avslöja so far :)
För övrigt så är jag galet trött och virrig nuförtiden, är så snurrig med datum och dagar...
Detta har resulterat i att jag kommer få en hektisk förmiddag imorgon haha. Men det kan va nyttigt för mig att gå upp lite tidigt och inte vara för mycket soffpotatis och sjusovare ;)
Pontus första dag på nya avdelningen gick som en dans och allt känns jättebra med personal och sådär också :) Gött.

2 kommentarer:

DeadUntilDark sa...

Jag har varit mycket i församlingshemmet i Mönsterås då Devin var liten. De hade babysång, rytmik, pyssel och annat skoj. Inte en massa religiöst snack. De få gånger de bad bön osv deltog inte jag. :)
Ska snart börja gå på det igen, himla kul att träffa andra mammor. Synd att det inte finns mer utbud på aktiviteter.

nenna sa...

Ohhåhåå, vad nyfiken man blir. Gottar mig tills du kan avslöja hemlisen. ;-)