måndag 1 februari 2010

what's new?

Börjar med att säga tack Maria, för den fina kommentaren på mitt förra inlägg, det värmde :)

Well, what's new? Inte mycket. Inte mer än att jag har världens bästa barn, men det visste ni ju redan ;) Nej, här lunkar det på med vardag. Tar hand om barnen, städar, tvättar, lagar mat... haha. Nej, men lite annat kläms väl också in. Kräksjuka bland annat :P Leos lekland med Sanna, Oskar & Leia. Jag åkte rutchkana med Pontus och trotsade min höjdrädsla. Skakade som fasen efteråt! Men stolt var jag över lilla mig. Något grymt positivt är att vi repar frekvent med Fall Into Oblivion och det låter svinbra. Två helt nya låtar är inrepade och bara några st av dom gamla återstår att repa in. Johan jobbar på sina två jobb som han har nu och syns knappt till hemma. Lite trist men vi får hoppas på att det ena tar överhanden inom en snar framtid då det ligger farligt nära att vara hans drömjobb! Håll tummarna.

3 kommentarer:

Berga sa...

Spännande med Johans nya arbete, *nyfiken*...och tillägger att du är en supermorsa som bakar o gör tusen andra saker med två småbarn...beundrar dig!

nenna sa...

Åhh, så fina ni är!!!

ladysandell86 sa...

Vilken fin familj du har Emelie=)
Hoppas allt e bra med er. kram