fredag 2 oktober 2009

Metal & nytorkade golv

Sitter och lyssnar på Sirenia medan jag slösurfar i väntan på att mina nytorkade golv ska torka till. Tog ut alla mattor och skakade samt fick hjälp av min underbart snälla mamma med att dammsuga hela lägenheten i går. Pallar inte riktigt själv nu med foglossning och stormage. Nu är det fräschare än någonsin härinne! Bebisen antingen gillar eller ogillar den här musiken haha. Sparkar som mest när dubbelkaggarna smattrar på och growl, sång och munkkörer ylar och grymtar som värst haha. Jaja, jag gillar det i alla fall ;) Så får väl bebben bestämma sen om gothmetal är nåt å ha eller ej, hehe. Pontus är på dagis idag och Johan jobbar. Men bara kortisdag. Kommer snart hem :) Men då ska grabbarna grus dra till Nybban och hämta nya högtalare till vår replokal, har bränt elementen i dom gamla haha. Vi kör så det ryker därinne i repan ;) Egentligen skulle vi ha fiskat kräftor ikväll men vi kom på att det är lite för kallt.. så vi får se vad som händer ikväll. Imorgon ska vi i alla fall på kräftskiva hos mina föräldrar samt gå på Mönsterås höstmarknad på förmiddagen. Mys Mys.
Bidde ju ingen magbild härom kvällen, glömde av det helt. Ska be Johan ta en bild när det blir tillfälle. :) Tycker inte det blir så bra när jag ska fota själv. Blir så nära så det blir "blixtfläckar" på magen...haha Dagens I-lands problem ;)



Pontus och hans bästis, Texas.

Inga kommentarer: