måndag 5 oktober 2009

Liten helgupdate och så...

Helgen som gick var mycket trevlig. Fredags kvällen var vi hembjudna till Zeke på middag. Där var även Vendela och Oskar som vi inte sett på 100 år. Vi hade skittrevligt och maten var superb :) Lördagen spenderade vi i Mönsterås. Höstmarknaden var väl inte mycket att ha. Regnigt och kallt och mest krimskrams. Köpte lite marknadsgodis och gick bara en liten vända. Kräftskivan på kvällen var däremot mycket, mycket trevlig :) Sen sov vi över till söndagen och stannade hela dagen och umgicks och käkade massa gott. Pontus fick åka traktor med morfar och trivdes som fisken i vattnet. Vi letade även fram mitt gamla lego/duplo sen jag var liten och det gjorde succé hos Ponta. Det var verkligen hans grej så det tog vi med oss hem. Ligger över hela golvet nu ;)




Idag har det också varit fullt ös. Gjorde stan i förmiddags. Shoppade små minisockor till bebben, så söta så det finns inte... :) Blev bjudna på lunch på Athena av snälla svärmor och åkte sedan hem till svärisarna och fikade efter rundan på stan. Sen åkte vi och tittade på Villes nya lägenhet som var den mysigaste lilla lägenhet jag sett! Så jävla ball. Bjälkar, takfönster, golv i olika etage...skitcool. Sen stack Johan och Osse ut å repade. Vi har inte något PA för tillfället för vi har lyckats bränna elementen i högtalarna så jag kunde ju inte va med. Så jag och Ponta var hemma hos Sanna & Leia och käkade Burger King under tiden. Gott! Mysigt med för den delen. Nu är jag minst sagt trött. Helt väck ärligt talat.. sängen, here I come!!!!

En liten magbild... vecka 36. (35+5)

Inga kommentarer: