lördag 17 oktober 2009

Lite pyssel



Fina magen.



Ikeas skötbord "Sniglar" blev fint med lite tyg.



Sängen, bäddad & klar.

Det är så himla mysigt med alla bebisförberedelser. Underbart att det mesta är färdigt nu med.
Är helt manisk på att få ordning hemma... haha, antar att det är en del av den mentala förberedelsen på vad man står inför. Men jag har insett att när man har en sjövild tvååring hemma så måste man kanske vänja sig vid tanken att det kanske står lite disk på diskbänken eller att det ligger lite brödsmulor på vardagsrumsmattan när det väl sätter igång... jaja, bara det är någorlunda i ordning och jag vet vart allt finns och inga mastodont projekt skall påbörjas när bebisen väl anlänt så känner jag mig hyffsat lugn ;)



En sovande skönhet. Min skatt & prins. <3

5 kommentarer:

DeadUntilDark sa...

Så himla fint det blev! Vad har du satt fast tyget med på skötbordet? Har varit så sugen på att pimpa mitt, men liksom inte kommit till skott..

Matilda sa...

Vad söt han är...!

Berga sa...

Åhh vad mysigt med alla förberedelser...måste vara spännande och kännas på ett helt annat sätt denna gången, eller?

Emelie Lilja sa...

Jag har satt fast tyget med vanlig nubb. Gick lätt att spika i trät och blir ju inga jättemärken av små nubb, lätt att ta bort med om man vill byta tyg eller så. Har en kompis som sydde kardborreremsor på tyget och limmade remsor på bordet och satte fast det på så vis, det är ju lite mer praktiskt men jag é så kass på å sy.... å lite lat :P

Emelie Lilja sa...

Jeanette - Nja, det är nog egentligen lika mysigt denna gången :) Inget "been there done that" det är bara jätttemys. :)