torsdag 8 oktober 2009

Hög mysfaktor & småpyssel

Har precis sorterat alla bebisens fina kläder. Ska ta och tvätta upp alltihopa idag har jag tänkt. Trodde inte det var så mycket men, eh, det är det ;) Mycket är ju ärvekläder från Pontus men är så fina att de ser ut som nya, men vi har handlat på oss en hel del helt nytt också, såklart ;)
Pontus är på dagis och ska hem till Farmor en stund efter det så jag har hela dagen på mig att gå runt och påta i hemmet och förbereda för Lilla M. Mysfaktorn är hög!
Men om ett par timmar kommer jag sakna mina killar, hehe, det vet jag.
Johan jobbar sitt sista 12-timmarspass för denna veckan idag, sen är han ledig imorgon, lovely :)
Jobbar visserligen Lördagen med, men nästa vecka är betydligt lugnare. Det gillas.
Nu ska jag äta lite spaghetti från igår och sedan är det dags att knalla ner i tvättstugan.

Kolla in detta förresten, riktigt bra!
http://www.within-temptation.com/

Deras senaste singel är grymt bra! Ser fram emot det aukustiska albumet som kommer i början av November. :) Denna låten ska få vara med på min förlossnings CD, for sure.

Inga kommentarer: