söndag 25 oktober 2009

Tjoho

Övervägde att åka in till förlossningen igår och kolla upp huvudvärken. Men så blev det så pass mycket bättre under dagen så jag hoppade över det. Antar att det var min förkylning i kombination med sömnbristen som låg bakom. Nu är jag mest trött.
Åkte till mina föräldrar igår och fick supergod mat. hade det kanontrevligt som vanligt när man är där. Sov över och åkte hem i förmiddags. Pontus har haft det så himla mysigt idag. han fick rida på familjens lilla shetlandsponny Totte en sväng på vägen och åka med morfar i traktorn. Han var stolt som en tupp och tyckte det var superkul o spännande! Glömde dumt nog min kamera. Pontan stannade hos mamma o pappa medan vi åkte hem till Kalmar o repade med bandet. Gick skitbra. Kul att ha gjort ett sista rep som gick så bra, för nu blir det inga fler innan bebisen kommer och efteråt tar det ju ett tag innan man kan sätta igång med bandet igen...
Nu är jag hemma själv och softar. Johan fikar på stan med en kompis.
Pontus kommer snart hem och ikväll ska vi käka middag hos svärpäronen.

9 dagar kvar...

Inga kommentarer: