tisdag 27 april 2010

Jomenvisst

Nej, nu är jag frisk. Och det tänker jag vara ett bra tag, så det så!
Tack för snälla kommentarer Nenna & Linda. Kul med mina bloggläsare, ni är alltid så jäkla goa.
<3 Nu något helt annat...Funderar på att börja sätta etiketter på mina inlägg så det blir lite mer ordning å reda. Är rätt svag för ordning å reda, även om det kommer längre ner på priolistan nu när man är tvåbarnsmamma! haha. Tänker stämpla många kommande poster som "Bröllopsplanering"För nu vill jag börja dela den mer med er! Kul va? Har fått ett ok från gubben min också, som annars gärna ser att han slipper figurera allt för mycket i bloggen. Helt okej tycker jag. Precis som det är helt okej att själv välja hur man "vinklar" bloggen. (jag skriver t.ex aldrig om våra tjaffs osv. som vi SJÄLVKLART har, precis som alla andra trötta småbarnsföräldrar.) Det kanske är lätt att tro att allt är rosenrött när man själv helt väljer vad man skriver och inte skriver i bloggen. Såklart man skriver om det positiva! Det är ju samma sak som i ett fotoalbum. Inte fan sätter man in bilder på skavsår, hysteriskt gråtande barn, någon som krampaktigt håller sig i toan och kräks ;) osv...(haha) men lik förbaskat existerar det.
Tillbaka till ämnet. I fortsättningen kan ni alltså förvänta er mycket bröllopsprat!

1 kommentar:

nenna sa...

Ahh, äntligen massa bröllopsprat! *hihi*

Har en hel drös med bröllopstidningar du kan få, om du vill. =) Men du får stå ut med att det kan finnas lite kludder från tiden då vi planerade vårat.

(Tack föresten för hjälpen med fotoboken, håller på för fullt med lillkillens nu. =D )

KRAM