tisdag 23 februari 2010

Mina barn














Lilla fina Malva, 3,5 mån redan. Det är knäppt på riktigt hur snabbt det har gått. Lilla älskade unge. Världens finaste lillasyster. Igår vände hon sig från mage till rygg första gången och är på god väg att fixa andra hållet också. Hon skrattade riktigt hjärtligt, verkligen "ha ha ha", åt storebror som gjorde konster och fånade sig igår också. Tror Pontus blev väldigt stolt. Sådana stunder blir man precis bubblig av glädje på insidan. Ljuvligt. Märks att Malva tycker om sin familj.
Pontus, två år... TVÅ ÅR! Det är ju galet. Gudars så stolt jag är över denna lilla underbara unge. Vilken personlighet! Han pratar heeeeeela tiden. Man har aldrig tråkigt när man hänger med Pontaman. Han är som en liten polare, hehe. Ska vara med mamma överallt och hjälpa till. "kan själv, vill/vill inte, jag fixar... :) han har ett rum fullt med saker men dammsuga, diska, damma, laga mat med oss är det bästa han vet. Social till max. Världens fantasi... idag byggde han tåg av massa olika stolar och pallar som vi skulle sitta med och åka när han körde. Han säger jätteofta att han älskar både oss och lillasyster, wow... makalöst egentligen. KÄRLEK.

Tack mina underbara, fina, fantastiska ungar, för att ni finns!


För övrigt la jag precis över ca 100 bilder från kameran i datorn, så räkna med en fet uppdatering på bilddagboken imorgon! Ni som vill ha gästlösen, säg till! Så kanske ni får det ;)

3 kommentarer:

Linda sa...

Jag vill ha lösen;)

Sååå söt Malva är, och så fin storebror hon har:) Jag är nästan aldrig inne i stan men det vore skitkul att hitta på ngt om du har tid? Leka lite med våra små underbara barn;)

Massa kramar / L

Linda sa...

Länkade till dig, säg till om jag ska ta bort;)

Emelie Lilja sa...

Ja, visst kan vi ses. Bara säg när och vart! Jag är lite blyg (läs får lite ångest vid nya möten) dock kan jag förvarna om! hihi. Men absolut. Why not? :)