måndag 22 februari 2010

Utmaning

Fick en utmaning av Nenna för ett tag sedan. Får väl ta tag i det nu ;) Fick grubbla ett tag över mina svar, hehe.
  • Varje "spelare" börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
  • Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
  • Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de blivit tagna och att det ska läsa ens egen blogg för mer information.
1. Jag tittar alltid på andra bilars regskyltar när jag åker/kör bil och försöker "se" ord i dom.
står det t.ex "KNG" så är det ju givetvis "King" En del bilar är helt omöjliga och då blir jag frustrerad. Vår bil har t.ex "EZD" skittråkigt ju...

2. Jag är en fullkomlig katastrof i köket. Jag är ganska drömmande som person och det resulterar ofta i bränd/sönderkokt mat. Jag tror det hänger lite ihop med att jag tycker det är extremt tråkigt att laga mat också, samt att jag har noll i tålamod och jag blir vansinnig när det inte blir som jag tänkt mig. Smäller i kastrullerna och biter mig tungan för att inte säga mindre vackra saker inför barnen ;) Sen har jag matrest-fobi. Blä!

3. Jag är besatt utav ögonbryn. Spanar alltid på andras och fixar, målar och plockar jätteofta med mina egna. Det är lite av en kvällsrutin att stå och stirra på dom i spegeln och fixa med dom, haha.

4. Jag är väldigt neurotisk som person har jag konstaterat en gång... sen glömde jag bort vad ordet egentligen betydde?

5. Jag är inne på mitt 26:e levnadsår och lika mörkrädd som en 5-åring...

6. Min vänstra häl är extremt sne! Detta kan vid långa promenader ge en helvetisk smärta då benet blir helt felbelastat.

Jag utmanar:
Linda K
Linda Å
Sofie
Therese
Jeanette

2 kommentarer:

Linda sa...

haha kul, ska göra det så fort jag får tid :D

DeadUntilDark sa...

Hihi, det ska jag göra så fort jag har tid. Måste ju komma på några saker med. :)