måndag 7 mars 2011

Vimmelkantig

Här sitter jag alldeles vimmelkantig av alla förändringar och nya intryck som invaderat mitt liv...
Min lilla bebis som nyss kom (!) har börjat dagis... what??? Knäppt på riktigt hur fort hon blivit så stor... och så eventuellt nytt fast jobb på g för min del...inom ett helt okänt område...håll tummarna. Men jag kan avslöja att det verkar positivt. Pontus är ju ledig idag eftersom jag är hemma så vi har lite mysigt bara han och jag. Han var så hjälpsam på morgonen när vi lämnade Malvis. Gick och höll henne i handen och eskorterade den lilla damen in, safe and sound. Fasen att jag inte hade kameran! Svämmar över av kärlek till mina barn idag...! Jag är fjantigt lyckligt lottad som har en så fin familj.

1 kommentar:

kicki sa...

Det ska du vara . Så kuldet där med joggin som smakade bl.annat ekorre haha ! kramis