onsdag 23 mars 2011

Vårstädning

Har ägnat mig åt vårstädning i två dagar nu. Skönt att få det rent och snyggt omkring sig. Våren är välkommen nu. En dag kvar på vikariatet jag har nu sedan blir det brevidgång på nya jobbet tis-tors nästa vecka. Fredagen är det tänkt att jag ska börja "på riktigt" Behöver jag säga att jag är sjukt nervös. Har sjukt höga krav på mig själv och grubblar händelser i förväg som vanligt. Fan vad less jag kan bli på min skalle ibland...Ska i alla fall vara ledig två helger på raken nu. Sen har jag fått ett helgvik i äldreomsorgen att komplettera PA-tjänsten med. Det är en nygammal avdelning så det känns ok. Vet att personalen där är bra och det är fan A & O i det yrket...
Nu på fredag ska vi spela på Harrys med Oblivion. Ska bli så jävla roligt men fy vad nervös jag börjar bli!

Inga kommentarer: