tisdag 8 mars 2011

Fotoutmaning dag 4 - Min hobby

Jag är så ofantligt glad över att få utöva min hobby så pass ofta jag får. Tusen tack till förstående föräldrar och svärföräldrar för all barnvakt och förståelse i samband med repningar och spelningar med mitt älskade Fall Into Oblivion.
2005 startade jag och maken vårt melodiska metalband Fall into oblivion. Idag är det faktiskt bara vi två kvar av originalmedlemmarna. Resten är nya men känns som den helt klart bästa upplagan hittills! (ta åt er killar) Vi ska spela på Harrys i kalmar den
25 Mars så kom gärna dit och kika. Vi låter som ett lite mer vässat och skitigare evanescence fast med lite mer klassiska heavy metal influenser. Det är melodiskt, tungt och vackert har vi ofta fått höra.

Min Alice in wonderland look, haha.


F.d gitarristen Emil med Dregen när vi spelade ihop med BB på Palace 2008.

Nyaste Promobilden. Mathias (bas) fattas på bilden. Annars är det såhär vi ser ut nuförtiden. Nya promos på g inför sommarens gig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med spelningen!! Det kommer gå superbra!!