söndag 27 mars 2011

Alive



See the rain falling hard and hit the ground. Feel the drips running down my cheeks and I can taste life and somehow...I get the curriage to let i all Go.
All I have I will give to you now, No hesitation everything for you. Trough you I will truly be Alive. Regain all my strenght again. I'm ALIVE.


Lite ur texten till Alive, en av FIO's låtar. Precis så jag känner nu. Alive.
När man får ladda batterierna, får utlopp för sin kreativitet och får den där känslan av att vara där man ska vara, att allt kommer ordna sig, då känner man sig verkligen levande. Det är en konst att leva i nuet men när man lyckas, om än för en kort stund, så är livet underbart. Då är man rik.

Tack till en grym publik i Fredags på Harrys. Tack min fina make för att du är helt underbar. Min bästa vän och en riktig klippa. Älskar dig. Tack mina barn för att ni sätter guldkant på livet och är helt oslagbart fantastiska. Jag är så stolt. Tack till mamma, pappa, syster och bror för att ni är så ljuvliga. Barnen älskar att få komma till er och man är 100 % trygg i vetskapen att ni finns där och ger allt. Tack mina vänner för att ni är dom bästa vänner man någonsin skulle kunna önska sig!

2 kommentarer:

kicki sa...

Tack för att du är en underbar dotter!Det har varit underbart att ha dom små underbara busfröna!!

Janet sa...

Tack för att du finns i mitt liv, du fina vän!