torsdag 3 mars 2011

Turbulens

Den här veckan har bara försvunnit. Helgen samt måndagen kändes bara som en stor otäck, kletig sörja med kräks i mängder och massa ångest. Fy fan för magsjuka! Malva som började sin dagisinskolning veckan innan fick avbryta inskolningen men kunde börja på tisdagen igen och det har gått över all förväntan. Är supernöjd med avdelningen. Jag skulle börjat mitt nya vik i måndags men det blev det ju såklart inget med. Det blir till helgen istället. Igår var jag på en jobbintervju som gick väldigt bra. Imorgon kommer "del två" av den. Går det steget bra så har jag jobb. 50 %. Men med bättre lön samt en del OB så blir det motsvarande ca 65% i kommunen. Skulle jag få detta jobbet innebär det dock att vi måste söka OB-dagis till barnen. Känns sådär. Men det är ju som det är. Hoppas att få landa i allt nytt snart och kunna andas ut. Nu är jag spänd i hela kroppen, sover skitdåligt, är galet trött och på helspänn hela tiden. Livet med GAD är ingen dans på rosor när man står inför stora förändringar ska ni veta. Man vill bara dra täcket över huvudet och sova bort allting. Vakna igen när allt är tryggt och lugnt.

Världens coolaste dagistjej.

Inga kommentarer: