onsdag 2 februari 2011

Världens bästa mamma


Mamma kom hit med varsin semla, dumpade en hel hög positivt tänkande och tog med sig Pontus hem till dom. Jag säger bara det... jag har verkligen världens bästa mamma! Tack! Nu sover Malvis och jag lyssnar på bra musik och fixar lite med bloggdesignen. har inte fixat Photoshop på nya datorn ännu, därav den fula rubriken med det lila fältet. Ska fixa ett kollage sedan är tanken.
Min hals är lite bättre idag. Känner mig lite piggare så det går åt rätt håll. Pontus är 1000 resor bättre, bara lite hostig. Skönt för honom att få komma ut lite nu, även om han måste ta det lugnt. Malva är det inge vidare med tyvärr. Hon är trött och gnällig och hennes hosta är verkligen hemsk. Det gör ont i hjärtat att se henne sån, men jag vet ju att det vänder snart. Hoppas det går fort. Nu ska jag göra.... INGENTING. Hihi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kul att man kunde vara till hjälp!1 Ponta har haft kul med sebbe. Krya på er kram från mamma