måndag 7 februari 2011

Fixar & donar

Har haft en galen och urskön helg i Jönköping. Hårdrock, god mat, goa vänner, massa gött snack och en heeeel del alkohol. Japps, småbarnsmorsor behöver ta sig en fylla då och då också. Kontovers! haha. Det var länge sedan jag släppte loss så och skrattade så mycket! Kärlek folk! Nu längtar jag så oerhört till Sweden Rock! Jag har laddat mina batterier nu ska ni veta. Har orkat massor mer än vad jag brukar hemma. Tålamod med barnen, mycket mer glädje och jag har äntligen börjat ta tag i hemmet igen. Städar, plockar, hänger upp tavlor flyttar om prylar...Good shit. Kommer säkert hamna i fler svackor innan våren men man får leva i nuet och just nu är det galet skönt att leva.

1 kommentar:

nenna sa...

Vad härligt att höra! Sånna pauser guld värda, man fattar det nog inte förens man sitter i samma sits själv.

KRAM!