lördag 19 februari 2011

Fotoutmaning dag 2 - Favoritpryl

Detta var svårt! Tyvärr har jag inga batterier i kameran så det får bli lånade bilder idag.
Jag kunde inte välja en sak så det får bli två. Det första jag tänkte på att lägga upp var datorn. Men nej, den är visserligen ett bra tidsfördriv, en social portal (speciellt under föräldraredigheten) bland mycket annat...men jag skulle faktiskt klara mig utan den om det behövdes.

Detta är min favoritpryl. Mikrofonen Shure SM 58. En sktibra sångmick och sången är min största passion, tveklöst.

Min andra favoritpryl är något så simpelt som en penna. Jag skriver massor. Främst låttexter. med en penna i hand kan kreativiteten få flöda fritt. Laptopen i all ära, absolut, men med en penna och en bit papper kan man sitta vart fasen som helst och skriva ner sina funderingar.

Inga kommentarer: