onsdag 10 november 2010

Malva 1 år, lilla hjärtat

Grattis på 1-årsdagen världens finaste lilla Malva! Kan inte förstå att det var ett år sedan du kom hjärtat! KÄRLEK! Morgonen den 10 November för 1 år sedan hade mina värkar precis tagit fart lite smått. Kl 17.00 gick vattnet och värkarna började på fullaste allvar. Kl 19.49 på kvällen föddes vår lilla dotter efter knappt 10 min krystande. Lycka! Nu är hon alltså redan 1 år gammal och jag förstår inte vart tiden tagit vägen. Så säger väl alla, världens klyscha. Men jag känner verkligen så! Tiden bara sprang iväg. Det blir bara lite lätt firande med familjen idag, kalaset blir på Söndag. Svårt att ha det såhär mitt i veckan eftersom folk jobbar. Mina föräldrar kommer snart hit på lite födelsedagsfrukost så jag ska röja undan lite och tända lite ljus. Mysigt.

En nyfödd liten prinsessa för precis 1 år sedan

1 kommentar:

nenna sa...

Grattis fina Malva på födelsedagen!!! <3