onsdag 17 november 2010

50 Frågor om dej och din partner

1. Du är tillsammans med?- GIFT med Johan.
2. Och varför det? - För att han är mannen i mitt liv, min bästa vän, far till mina barn och vi älskar varandra tokmycket!
3. Har han fått något smeknamn av dig? - Nej. Jag säger oftast Johan. Visst, älskling, baby, gubben...men det är ju inga direkta smeknamn.
4. Hur länge har ni vart tillsammans? - 7 år
5. Hur träffades ni? - Hemma hos vår numera nära vän Zeke under festivalen Gates of Metal i Hultsfred 2003. Hamnade där via gemensamma bekanta båda två och delade sedan tält under festivalen :)
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Vi var vänner i drygt tre månader innan vi blev ett par.
7. Hur gammal är han? - 28 år.
8. Älskar du honom? - Enormt mycket.
9. Har du slagit honom? - Tyvärr så har jag kickat till honom på smalbenet en gång när jag var arg...kanske en liten dask på stjärten då och då också ;)
10. Har du roligt med honom? - Sjukt roligt! Vi kan skratta så vi kiknar tillsammans.
11. Har ni sex? - Eh, nej, aldrig, Jungfrufödslar? Haha.
12. Skulle du kunna bo med honom? - vi bor tillsammans och har gjort sedan Mars 2004.
13. Beskriv honom med tre ord? - Kärleksfull musikalisk själsfrände
14. Vet du nånting om honom? - Jag tror nästan jag känner honom bättre än vad han känner sig själv ibland :)
15. Har du gjort ett sugmärke på honom? - Nej
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Tills döden skiljer oss åt.
17. Får han dig att skratta? - Varje dag
18. Säg två ord hur du känner för honom? - Trygghet Tacksamhet
19. Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Detta kan vara en nöt att knäcka då vår filmsmak ibland går i sär en del haha. Blir mycket svenska kriminaldrama eller komedier om vi ska lyckas.
20. Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Ofta. Speciellt om vi kommer iväg själva på tu man hand eller när jag ser honom t.ex leka med barnen på avstånd. Eller när han sover helt harmoniskt på min axel i soffan... eller när han lagar världens godaste mat en lördagskväll... eller när jag ser honom sjunga och spela...eh, jämt? ;)
21. Vad har han för ögonfärg? - Blå
22. Vad är det finaste du fått av honom? - Våra barn såklart! Äktenskapslöftena. Två underbart fina sånger!
23. Har ni samma humor? - Väldigt ofta i alla fall.
24. Planerar ni framtiden ihop? - Ja!
25. Skulle han bli en bra pappa? - Han ÄR en väldigt bra Pappa som alltid har en ambition om att bli ännu bättre. Bara det gör honom till VÄRLDENS bästa Pappa!
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? - Just nu slappar han i soffan och frågar mig vad jag svarar på dom här frågorna, hehe.
27. Vad gör han när han inte är med dig? - Är med barnen, Jobbar, spelar musik, umgås med vännerna...
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? - Sällan men det händer.
29. Har ni bråkat nångång? - Vi har är känslomänniskor med temperament bägge två, så JA!
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Jag tror vi hade det några timar i Göteborg efter alldeles för mkt alkohol typ 2005...haha.
31. Skulle du kunna vara otrogen? - Nej.
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 3-4 dagar!
33. Har ni samma åsikter om saker? - Ofta men inte alltid
34. Vem håller i fjärkontrollen? - Ganska jämt fördelat.
35. Går ni ut ofta? - Nej, men någon gång då och då.
36. Har ni samma musiksmak? - Nja. Jo, hyffsat.
37. Är han romantisk? - Ja, det tycker jag allt. Har blivit mer o mer med åren!
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Ja, det tycker jag nog.
39. Har han någon fobi? - Ormar
40. Gillar han sport? - Fotboll Och Basket
41. Är han en djurvän? - Nja. Beror på djuret :P
42. Kan han sjunga? - Otroligt bra.
43. Spelar han nått instrument? - Gitarr & Trummor
44. Kan han laga mat? - Ruskigt god mat!
45. Är han konstnärligt begåvad? - Skriver grymt bra musik med ritar uselt!
46. Är han envis? - Så dödens!
47. Tycker han om att resa? - Vår Rhodos resa gav mersmak säger han.
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Minns inte nu vad det var, men vet att det var igår..! Händer ofta!
49. Vad är det sötaste han sa sist? - Att han tycker jag är en superbra mamma :)
50. En sak du vill göra med honom - Boka en dag vi ska gå på stan och julhandla själva och äta en god lunch ihop!

Inga kommentarer: