onsdag 30 december 2009

I see you ;)


Idag är en bra dag. Jag är mer i fas med mina dumma hormoner än vad jag brukar och har inte haft ett enda utbrott än så länge haha. Idag är en sån där dag då jag verkligen ser. Jag ser vad jag har och det är förbannat vackert <3 Vissa dagar låtar man så mycket dumt skymma blicken och man tappar fokus. Men jag antar att det måste vara lite så ibland för att man verkligen ska kunna uppskatta saker och ting och vara lite på topp och sväva lite sådär gott. Eller? Vad tror du kära läsare? :)

Hittade mig en klänning igår, på Cubus. Jätte fin och på rea 50 %. Gav inte mer än ynka 99 kr för den. Den framhäver tuttsen istället för magen haha.Skenmanöver är ett gammalt beprövat knep ;)
Går omkring här i den mysiga oredan hemma (försöker lära mig att se det charmiga i att ha kaos hemma) och småplockar och lyssnar på Within Temptation, mina darlings. Fick nya unplugged skivan i julklapp av syster <3
Imorgon kommer det hem lite vänner på nyårsmiddag. Ska äta gott och umgås. Ska dricka ett glas rött till oxfilén som står på menyn. Har provat att ge Malva mjölk på flaska idag och det gick finemang. Så nu kan jag ta mig ett glas med gott samvete. Vet att dom (socialstyrelsen) säger att man kan ta ett glas ändå men det känns inte 100 för mig och jag vill kunna njuta av mitt älskade vin. Jacob's creek bli're, en favvo. Inte så dyr eller märkvärdig med god som attans.
Har goda förhoppningar om en trevlig kväll imorgon. :)

Inga kommentarer: