söndag 13 december 2009

Barnkalas

Igår eftermiddag hade Pontus sitt första barnkalas. Bjöd bara de närmsta vännerna och var en skara på 8 vuxna och 5 barn och två små bebisar. Lite lagom. Pontus hade jätteroligt och det hela blev väldigt lyckat! Barnen hade roligt och den fina godistårtan var poppis. Mysigt att få hålla första riktiga barnkalaset. Fler lär det väl bli ;) Idag kör jag lite extra med mannen min ;) Han ska nämligen iväg till Göteborg ihop med min syster och pappa imorgon och titta på syrrans favoritband, Sonata Arctica . Jag gillar också finsk vemodsmetal! Hehe. Fast förbandet Delain är nog det som grämer mig mest att jag missar, Me like... :( Men va fasen. tågen slutar inte gå om 6-8 månader då jag kan börja leva loppan igen! Har bjudit över Marie och Johanna en sväng i eftermiddag då de trodde kalaset var idag, hihi. Men då blev det ju minikalas idag med och det gör ju inget :)

Inga kommentarer: