lördag 26 december 2009

Harmoni



Efter att ha drabbats av den klassiska julstressen som jag lovat mig själv att aldrig drabbas av, aldrig nånsin...så fann jag slutligen harmoni och lugn jag med :) Eller ja, stress och stress... jag var helt jäkla slut helt enkelt. Allt jag ville hinna med och ha klart som ställdes mot det faktum att jag faktiskt är en ganska så trött och relativt nybliven tvåbarnsmamma blev liksom lite... ja, det krockade lite kan man säga ;) Johan har dessutom jobbat sjukt mycket och massor av kvällar så jag har fått dra ett tungt lass hemma. Men nu kära vänner, är han ledig i 10 dagar! Underbart :) Varmt i helt hjärtat.

Vår jul har varit underbar. Kvällen innan julafton firade vi med Johans familj och julafton hemma hos mina och stannade över två nätter till annandagen alltså. Juldagen hade vi lite kalkonmiddag med min faster med familj. Alla har varit på toppenhumör och det har bara vara så superlugnt, mysigt och härligt.

KÄRLEK <3

Inga kommentarer: