måndag 14 november 2011

Bebis

Två av mina gamla gymnasiekompisar fick bebis med bara några dagars mellanrum nu. Grattis på er tjejer! Jag själv drabbades av akut bebislängtan när jag såg era småttingar. Är helt säker på att jag vill ha en trea. Helt säker. Får se hur länge jag fixar att vänta med det, hehe. Många tror jag förlorat förståndet när jag säger så eftersom jag precis börjat plugga ett program på 3,5 år. Men saken är den att jag hade inte tänkt skilja mig, inseminera mig och bli gravid. Jag är lyckligt gift och tänker så förbli och min make är mer än kapabel och i högsta grad villig att stanna hemma med en liten så något studieuppehåll skulle inte bli nödvändigt. men som sagt, vi får se vad som händer och sker. Men en sak är säker, jag kommer alltid följa mitt hjärta, no matter what. Borde och måste har aldrig varit min melodi och jag vet att mormor skulle vara stolt över mig om hon läste nu. Lite tankar bara, som jag fick, efter allas rekationer när jag skrev på facebook att jag hade akut bebislängtan. Hihi.

Inga kommentarer: