fredag 6 maj 2011

Tralala, våren den ljuva!



Nu äntligen har min energi börjat återvända. Barnen sover hyffsat om nätterna, min förkylning har äntligen gett med sig och vädret har börjat bli ljuvligt. Jag längtar oerhört efter sweden rock festival just nu. Det är något magiskt med den där festivalen...! Jag behöver ett avbrott från vardagen och tid för mannen min, mitt stora hårdrocksintresse och mina underbara vänner.
Idag är jag duktig och tvättar en massa. Fyra fulla maskiner har snurrat i källaren. Tänkte ta ett ryck med dammsugaren och plocka lite disk innan det är dags för dagishämtning. Pontus fick ett agressionsutbrott a la treårstrots deluxe igår när han inte fick cykla hem från dagis. Så idag ska jag ta cykeln i Malvas vagn och promera dit. Hoppas på en gladare son då. Det är trotsigt så in i den just nu. Vill, Vill inte, ska, ska inte och det pendlar från det ena till det andra innan jag hinner blinka. Ibland är det så man undrar vad som flugit ihonom och vart han har gömt min lilla godispojk...haha. Det går över, det går över, det går över....älskar dom där två trollen över allt annat.

Inga kommentarer: