fredag 27 maj 2011

Nöjd


Tuffaste tjejen i stan i nya fina gummistövlar!

Spelningen på Högalid gick riktigt bra! Tyckte det gick skitbra när vi lirade på Larmtorget i Lördags också men detta var bättre. Min röst var i kalasform, yeah. Kalasljud på scenen med, det underlättar ju så otroligt. Man hörde minsta pip man gjorde i monitorn, det gillar vi! Sen är det mycket speciellt att spela för en sittande publik måste jag säga...skulle man bara få ett snäpp mer respons av publiken skulle vi jävlar i mig leverera...men det satt lite rockers och headbangade och applåderade i hörnen i alla fall, såg er allt, hehe.
Trött som in i den idag såklart. Så grymt svårt att somna igår när man var så uppe i varv. Tror jag knoppade in kring 02.30 och sen upp 7.30...gäsp. Lite skallebang på det också...barnen är åtminstone sams ( i alla fall i femminutersintervaller) har tvätttid idag som jag känner ungefär så här angående...NEJ. Jag orkar inte. Ska klä på mina små trollungar och gå ut i friska luften en stund nu. Ikväll ska jag jobba en kortis, tre timmar, till sjusnåret. Johan jobbar till 18. Sen är det FREDAGSMYS!

Inga kommentarer: