tisdag 31 maj 2011

Knock Knock, who's there?

Ibland kan jag bli så grymt nyfiken på vilka som läser mig blogg. Det är bevisligen några stycken enligt besöksräknaren. Kan ni inte säga Hallå, lämna en kommentar, så man får stilla sin nyfikenhet lite?

Idag är solen gassande och det är nästan 25 grader varmt. Bannar mig själv för min dåliga planering som gör att jag måste vika massa tvätt och andra tråkigheter... eller måste jag det? Kanske bara sätter mig på uteplatsen och solar mina bleka ben?
Jag tror fasen jag gör det...ha en skön dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mammut är en av dom!! Kul att läsa alla roliga kommentarer från ponta. Titta på fina bilderna på dom. Kramis på dej!!!

DeadUntilDark sa...

Jag läser ibland, men jag är typ sämst på att lämna kommentarer. :)

barmans sa...

Linda är en av dem :)

Kramar

Emelie Lilja sa...

Jo, men båda Lindorna är personer jag vet läser, läser era bloggar med, men är också sämst på att kommentera! :)