lördag 30 april 2011

Streeeeeeeeess

Idag har jag nog den stressigaste dagen på lääääänge. Och nu snackar vi inte inre stress. (Den är visserligen alltid med på ett hörn) Jag har verkligen tusen måsten idag och är själv med barnen till 15.30 då vi ska stå klara för kalas för underbara svärmor som fyller år. Första projektet var att lasta in barnen i bilen direkt på morgonen och handla då jag liksom missat att handla hem både smör, ost och kaffe och har dessutom ingen lunchmat hemma. Snacka om att sabba för sig själv haha. (hade all tid i världen igår) Men det gick bra med lite mutor ;) Nu har vi mackor i magen och mamman har fått sin bautamugg med kaffe. Nu ska vi på med kläder igen och ut i bilen för x antal ärenden på stan. Hoppas att det ska gå bra... muta med glass slår ju aldrig (sällan) fel...Än så länge är jag på bra humör. En lätt huvudvärk på G men hoppas på att vara in one peace all day. Ser fram emot kalaset i eftermiddag! Ärendena på stan har med presenten att göra och jag tror det blir alla tiders! Trevlig Valborg på er!

Inga kommentarer: