lördag 9 april 2011

Good Shit

Igår efter lunch fick jag ett ryck och städade som en galning. Kändes som jag trodde, en hel massa bättre efteråt. Barnen var på solskenshumör resten av dagen också, vi fick en sjukt mysig fredagskväll! Åt Pasta med pesto och halloumi och massa gottis. Kikade på film och bara njöt av varandras sällskap. Barnen sov faktiskt som änglar! Hela natten (!) Malva vaknade lite vid 4-tiden på morgonen och gnydde men jag gick inte in och hon somnade om själv. Tror det kan vara väldigt positivt att hon slutat med nappen! Vi steg upp allihopa kring kl 9 och år frukost. Jag är sjukt förvånad över att jag inte nojjat över att jag ska iväg och jobba hela helgen på en avdelning jag inte varit på sedan i somras. Jag känner mig lugn...skitkonstigt för att vara jag. Idag har jag en bra dag.
Blev precis bjuden på "majsfläskpasta" inne på Pontus rum som han lagat i sitt minikök, hehe. Nu ska jag ta en dusch och sen tror jag det får bli en promenad innan lunch. Börjar jobba kl 14.
Vi hörs gott folk.

Inga kommentarer: