torsdag 21 oktober 2010

Slö som fan

Idag står min energi på noll. Inte så att jag är låg eller ledsen. Bara så trött! Hade en del ärenden idag men vet ni vad? Jag skiter i det. Jag och barnen gick upp 7.30 som vanligt. Lämnade Pontus på dagis. Han var helt eld och lågor över snön och blev sur när jag försökte förklara att det inte var tillräckligt för att åka pulka till dagis, hehe. Solen tittade precis fram i alla fall, gillas. Malva har precis somnat och jag har druckit tre koppar kaffe och är lite pissed över att ha blivit överbjuden på tradera sista minuten innan jackan jag ville ha var min. Johan jobbar till seeeeent idag och jag längtar faktiskt lite till imorgon. Mindfulness är otroligt fint men idag ligger jag ahead och är liksom lite iväg i tankarna. Disträ. TRÖTT. Trött mysmamma.

Inga kommentarer: