fredag 3 september 2010

Vad vore jag utan dina andetag?



Bröllopet & festen blev som en dröm. Överträffade förväntningar flera gånger om. Allt var som en dimma av glädje och kärlek. Vigseln blev mycket mer rörande än vad jag trott. Att avge löftena och se min älskade i ögonen var det mest romantiska jag varit med om. Vår vän Martin sjöng "Utan dina andetag" och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Äntligen är jag Fru Lilja. :) Festen blev så sjukt rolig och underbar. Underbart god mat, den svarta bröllopstårtan, tal, bildspel och spex som värmde något oerhört. Vilka vänner vi har! Nu har man snart varit gift i en vecka och jag svävar fortfarande fram och är helt klart nykär ;) I oktober blir det bröllopsresa till Rhodos i fem dagar. Längtar!

1 kommentar:

nenna sa...

<3 grattis än en gång!! <3