torsdag 23 september 2010

Magnetism

Varit på Öppna Förskolan i Oxhagen idag med Malva, Maria & Minna. Supermysigt. Nu sitter jag på uteplatsen hemma med Malva sovandes i vagnen och med laptopen i knäet. Inte alls tokigt. Solen smeker varsamt mina kinder och jag ler vid tanken på att om två veckor sitter jag på en strand på Rhodos med min älskade. Förstå! Två veckor kvar till vår bröllopsresa, känns helt underbart. Idag jobbar han 8-19.30, det gillas inte alls. Jag går på halvfart utan min Johan. Visst är det knäppt att vi bara varit borta från varandra tre dygn som mest på sju år? :) Jag läser twilight serien nu och kan hur knasigt det än låter känna igen oss i Bella & Edwards förhållande. Det är någon slags magnetism som håller ihop oss och när man är borta från varandra gör det ont, på riktigt.

Inga kommentarer: