måndag 15 mars 2010

Kallingar & sjukstuga

Varannan pottan , varannan golvet... ;) Pontus vågar vägra blöja.
"Jag vill ha kalsonger, ingen blöja, nej nej. Ska ha nästan som pappa"
Min stora duktiga kille. :) Tror nog han kan vara blöjfri till våren/sommaren. Ingen brådis, men det hade varit jävligt skönt att slippa ha två blöjbarn... hehe.
Nu sussar båda mina små änglar.
Pontus sover aldrig på dagen men idag är det undantag för han har feber stackarn. Tredje dagen med feber nu så jag hoppas det ska släppa snart... Förkylningsbronkiten är riktigt nedrig om nätterna nu med, stackars Baggi... Så sömn är en bristvara för hela familjen just nu. Själv vaknade jag med halsont och hosta och känner mig febrig och helt groggy idag jag med. Så idag är det inomhus med pyjamas hela dagen som gäller...

2 kommentarer:

nenna sa...

Krya på er hela familjen och hoppas ni får sova lite. Brukar ju kännas lite bättre efter välförtjänad vila.

O så duktig Ponta är!!

KRAMAR!!!

Emelie Lilja sa...

Tack för omtanken söta du <3