tisdag 25 augusti 2009

Happy 25

Sådär ja, då var man 25 år gammal. :)
Hade en helt fantastisk dag den 22/8 då jag fyllde.
Vill bara ge ett jättetack till alla fina vänner o familj Y

Kärlek till er.

Idag har jag mest slappat.
Har varit så intensiva dagar med fest och folk, så det var välbehövligt. Igår gjorde vi Ikea jag och Johan medan Pontus var på dagis mellan 9-14. Hade några presentkort att spendera, mycket trevligt :) Men aj aj aj vad ont jag hade sen efteråt... hade som tur var varit förutseende dagen innan och lånat hem ett par kryckor... stapplade runt med dom här hemma och beundrade min fina inredning sen haha. Kan knappt fatta att jag redan är i vecka 31..det är bara 9 veckor kvar till jag har min lilla pärla i famnen. Pontus lilla syskon... mäktigt!

Magen
är mindre denna gången. Den kom snabbare och blev stor fortare denna gången men sen i vecka 25 ungefär fick den en helt annan karraktär på formen och är synbart mindre om man jämför med bilder från pontamagen. Inte mig emot dock! Bara smidigt att inte vara gigantisk. SF måttet är ungefär 2 cm mindre än med Pontus också. Viktuppgången är MYCKET mindre, lovely :) Bara 8 kg upp än så länge. Gick upp 18 kg med Ponta! Tror inte jag kommer gaina 10 till på 9 veckor om jag inte typ börjar frossa pommes och glass eller nåt hihi. Bra Bra.

1 kommentar:

Berga sa...

Hej gumman försökte o ringa dig på din födelsedag men det fungerade inget vidare...
Ser att du hade en underbar dag! Stort grattis på 25 års dageni efterskott!