lördag 15 augusti 2009

Första dagen av ledigheten :)

Idag är jag ledig och kommer vara det ända fram till förlossningen! Underbart! Är dock heeeeeelt slut idag. Tror denna extrema trötthet beror på att jag har slappnat av nu. Nu slipper jag plåga mig igenom långa arbetsdagar med foglossning. Helt jäkla underbart!
Åt frukost för en halvtimme sen men vi (Jag & lill-love) har varit vakna sen Johan åkte till jobbet i morse. Vi har legat i sängen och kollat på Bullerbybarnen, hela filmen! Pontus älskar den. Nu surfar jag lite med en kopp kaffe och några goda chokladisar brevid mig.
Ikväll ska vi åka till mina föräldrar och grilla och imorgon ska jag på barnklädsparty hos Marie.
Me Like. :)

1 kommentar:

Berga sa...

va härligt, äntligen ledig och nu kan du börja ta hand om dig o Lilla M på allvar!