torsdag 20 oktober 2011

Börjar landa i allt nytt

Nu känner jag att jag börjar återfå fokus och stabilitet efter alla förändringar. Det var en pärs att flytta och vi har knappt kommit i ordning. Vi ska få ommålat i samtliga rum så väggarna är tomma än så länge, så det känns lite halvdant. Men man går omkring och planerar som bara den hela tiden. All yta vi har fått är underbar! Barnen älskar att ha varsitt rum och köket är verkligen enormt! Jag trivs så sjukt bra och det är så nostalgiskt att vara tillbaka i vårt älskade område. Vi är hemma! Äntligen. Skolan flyter på fint och Johan stormtrivs på sitt nya jobb. Life's good. Ultraljudet jag gjorde visade inte på något farligt, så det var en lättnad. Men det visade sig att jag har grus och stenar i bägge njurar så jag ska göra en röntgen snart för att se hur stora de är. Är de större än 6 mm så spränger man dom jäklarna. Om någon vecka bör jag få besked efter den avskyvärda gastroskopin jag gjorde, för att se om jag har glutenintolerans. men vet ni? Mina hälsobekymmer känns hanterbara nu när allt annat flyter på så bra.

Jag njuter för övrigt av hösten som jag bara älskar. Snart fyller barnen år och det är massa mys att planera. Vi hörs!

Inga kommentarer: