tisdag 9 augusti 2011

Nya äventyr




Igår var en helt underbar dag. For till Gårdby och mitt nya favvoställe, Gårdby Café och lanthandel. Har ni inte varit där och liksom jag älskar det där lantliga, härliga och dessutom är svaga för fika i Leila Lindholmklass... åk då dit för tjyven! Det är fika med servering både inne och ute, en gammaldags lanthandel, en inredningsbutik och en klädbutik. Min underbara svärmor propsade på att jag skulle prova några klänningar, så nu är sommarens bröllop räddade. Tack Anita! Sen for vi hem medan Pontus åkte med Farmor på Pettson & Findus teater. Jag loggade in på studera.nu med hjärtat i halsgropen och läste det magiska ordet...ANTAGEN!
V. 35 börjar jag en 3,5 år lång resa mot att bli förskolelärare. Äntligen! Vi firade med att ta med oss lilltjejen och gå ut och äta på restaurang, underbart mysigt var det!


2 kommentarer:

Jannika sa...

GRATTIS, hade ju redan hört nyheten men ändå :))

nenna sa...

GRATTIS igen!!!!