fredag 26 augusti 2011

Mycket på gång


Blir mer och mer säker på att det inte bara är endometrios som spökar i min kropp. Senaste dagarna (veckan) har jag haft en sjukt jobbigt molande smärta i ryggslutet som ibland hugger och skär så man tappar andan. Mina gissningar är antingen diskbråck eller ischias. Jag är så evigt trött på detta nu! Det får bli till att återigen ringa vårdcentralen och böna och be om en tid.

Jaja, försöker att glömma bort smärtorna så mycket jag bara kan genom att fokusera på allt roligt och spännande som händer i våra liv, det är omvälvande! Johan trivs bra på nya jobbet även om det är sjukt mycket nytt för honom. Barnen har börjat dagis igen och på måndag ska jag börja skolan. Det är mycket som snurrar i huvudet nu! Lägenheten blev vi av med på ett nafs så det verkar som vi slipper dubbla hyror och flyttar gör vi redan 1 oktober...!

Lite inspiration till Pontus rum! Malva får ta över hans bord och stolar så ska vi göra någon form utav pysselhörna till honom. Först var jag inne på ett skrivbord men detta är ju mycket finare och mer genuint. Tänka ta höj och sänkbara ben från ikea så kan man låta bordet växa med honom. Åh, sånt här är såååå kul!



Inga kommentarer: