onsdag 10 augusti 2011

Jäkla smärta

Så evigt trött på min mage och rygg! Jag vill inte ha ont varenda dag! Dom två senaste nätterna har också varit en pina. Jag proppar i mig allt jag kan komma över men inget hjälper... Novalucol, IBS-pulver, panodil, Ipren, dikloflenak...har en tid hos läkare den 17 aug. Känns som en evighet dit...sen vet jag ju inte ens vad som är fel så den läkaren jag ska till kan ju likaväl visa sig vara helt fel. jag kopplar ju gärna ihop rygg och magsmärtorna men det kan ju lika väl vara helt skilda saker.
jag har ju varit inne på ischias innan och det kanske är det i samband med antingen ngt gynekologiskt eller något med tarmar eller magmun...who the fuck knows? Trött på skiten i alla fall. Jag är så jäkla glad nu när hösten ordnade sig och jag äntligen är i på banan med framtiden. Då är det ju bara så tröttsamt att smärtan hela tiden ska sätta käppar i hjulet. Förlåt om jag gnäller men jag behövde bara få ur mig lite...

1 kommentar:

nenna sa...

Skickar över en hel drös med styrkekramar...